Nog niet geabonneerd? Schrijf je in en blijf op de hoogte van nieuws en ervaringsverhalen van Agora rondom eindigheid en de palliatieve benadering in zorg en welzijn.

Abonneren nieuwsbrief Agora

Artikelen uit de nieuwsbrief van Agora

Agora Jaaroverzicht 2017: betere kwaliteit van leven tot het einde

Aantal weergaven: 1400

Met het Agora jaaroverzicht 2017 geven we je graag een inkijk in het werk van Agora en de resultaten die we in 2017 behaald hebben, in samenwerking met organisaties en professionals in zorg en welzijn.

"Mensen zien hun leven als geheel. Ze zijn meer dan hun ziekte of ouderdom en hebben niet alleen behoefte aan zorg en behandeling in de laatste levensfase, maar ook aan ondersteuning bij psychische, sociale en spirituele vraagstukken. Als je hen vraagt wat van waarde is in de laatste fase van hun leven, zal het antwoord daarop verschillend zijn. Ieder mens is uniek en daarom zou ook de zorg en ondersteuning in de laatste levensfase voor iedereen anders moeten zijn. Dan dragen we daadwerkelijk bij aan de kwaliteit van leven van mensen in Nederland.

Daarin kunnen we in zorg en welzijn nog de nodige verbetering aanbrengen. Lees in ons jaarbericht 2017 hoe we ons samen met organisaties en professionals hebben ingezet voor een betere kwaliteit van leven tot het einde", Clémence Ross, directeur Agora

Open het jaarbericht

Ook in 2018 werken we graag weer samen met professionals en organisaties aan een betere kwaliteit van leven tot het einde en het uitdragen van een mensgerichte benadering. Spreekt dit je aan en heb je ideeën? Neem dan contact met mij op via lratelband@agora.nl

Auteur: Liset Ratelband

Te downloaden documenten

IconClassfa-newspaper-o

Login of registreer om commentaar toe te voegen.